Rychlý kontakt

ZP automatic s.r.o.

Telefon:+420 732 888 688
(Servis a opravy převodovek)
(Test. a opravy mechatroniku)

E-mail: info@zp-automatic.cz
Web: www.zp-automatic.cz



Kontaktní formulář

Reference

Porsche Panamera 4.8 S r.v. 2012 400 KW

Výměna oleje a servis automatické převodovky .

Více informací »

Porsche Cayenne Turbo 4.8 V8 32V BiTurbo 368kW

Porsche Cayenne Turbo 4.8 V8 BiTurbo 368 KW převodovka Aisin Warner TR60SN (09D) na tomto voze byla provedena kompletní oprava mechatroniky (valve body, rozvaděč,šoupátková skřín). Foto výměna oleje před opravou automatické převodovky a graf testu na zkušební stolici po opravě mechatroniky.

Více informací »

Mercedes S550i, AMG, převodovka 722.9+ (4matic)

Z převodovky se ozývaly cizí zvuky. Po demontáži zjištěno větší poškození mechanické části převodovky a rozpadnutá klec kuželíkového ložiska v rozdělovací části převodovky. Z hlediska specifičnosti převodovky 722.9+, byla oprava finančně i časově náročná.  

Více informací »

Chevrolet Camaro, 5.0i, r.v.82, převodovka 4L60

Vozidlo bylo zcela nepojízdné. Po rozložení převodovky byl zjištěn velký rozsah poškození. Následovala kompletní oprava převodovky.

Více informací »

Fotografie hydraulických rozvaděčů

Ukázka hydraulických rozvaděčů během opravy.

Více informací »

Fotografie hydrodynamických měničů

Ukázka rozpíchnutých hydraulických měničů, lock-up lamel, reakčních kol, atd.

Více informací »

Chevrolet Camaro RS 5.7 Targa - TH350 oprava převodovky

Oprava převodovky TH350. Na převodovce měněné všechny skupiny lamel a brzdové pásy. 

Více informací »

Spektrum vozů kde jsou montovány TF80SC

Spektrum vozů, kde jsou montovány šesti stupňové automatické převodovky TF80SC. Velice podobné převodovky TF81SC jsou montovány pro automobilové značky Ford a Mazda. Po mechanické stránce jsou stejné, ale hydraulický rozvaděč je jiný.  

Více informací »

VW Phaeton 6.0i, W12 - 5HP24

Oprava prokluzu druhého rychlostního stupně. Při demontáži automatické převodovky muselo dojít k demontáži celého agregátu.

Více informací »

Mercedes S320CDi - 722.9 kompletní oprava

Provedena kompletní oprava automatické převodovky, vč. opravy hydraulického rozvaděče a načtení adaptačních hodnot.

Více informací »

Mercedes 320CDi - oprava hydrodynamických měničů

Oprava hydrodynamických měničů 722.6. Byla provedena kompletní výměna lock-up lamel měničů. Odstraněy vibrace řpi řazení.

Více informací »

Spektrum opravovaných vozů

Ukázka našeho spektra značek, které opravujeme. Oprava hydrodynamických měničů, hydraulických rozvaděčů i kompletních oprav automatických převodovek.

Více informací »

Citroen C5 - TF80SC oprava hydraulického rozvaděče

Velice častá závada těchto typů automatických převodovek. Vydřené komůrky pro řadící pístky, které opravujeme našimi prostředky.

Více informací »

VW Golf - TF60SN (09G) kompletní oprava převodovky, vč. nového rozvaděče

Automatická převodovka byla těžce poškozena, tudíž muselo dojít i k výměně hydraulického rozvaděče, protože v lapovaných komůrkách pro řadící pístky byli neopravitelné rýhy.  

Více informací »

BMW 530d - 6HP26 oprava hydraulického rozvaděče (mechatroniky)

Automatická převodovka (6HP26) rázovitě podřazovala.

Byla provedena oprava hydraulického rozvaděče (mechatroniku), včetně výměny olejového fitru a převodového oleje. Poté se provedlo nastavení adaptačních hodnot převodovky.  

Více informací »

Testovací stolice hydraulických rozvaděčů

Jako jediná firma v ČR vlastníme nejmodernější seřizovací a zkušební  stolici, která je doposud na současném trhu a v tuto chvíli je tento model jediný v EU.

Při testování moderních elektronicky řízených rozvaděčů (mechatroniku) převodovky je dnes velice důležité, aby hydraulika a elektronika (solenoidy) byla přesně nastavena a seřízena před samotnou montáží do automatické převodovky.
Dnešní technologie a většina výrobců zavádějí 6, 7, 8 a více rychlostní automatické převodovky, které jsou velice citlivé na přesné seřízení. V dnešních rozvaděčích se používají řízené elektromagnety, které ovládají konkrétní spojkové koše. Tyto solenoidy musí být dokonale seřízeny a kalibrovány, aby zajistili správné řazení.

Při testu hydraulického rozvaděče je na obrazovce testovací stolice zobrazen graf, na kterém jsou data požadovaná (kalibrovaná) a data aktuální ze zkoušeného rozvaděče, tudíž je jednoduché rozpoznat nesprávnou funkci testovaného rozvaděče.

Více informací »